Qualitat
El Sistema de Gestió Integrat (SGI) es planifica, implementa, controla i millora, considerant el context de l'Organització com a un conjunt de processos interrelacionats d'acord amb els requisits de les normes internacionals:

La gestió eficaç del procés i la millora contínua i efectivitat del SGI es garanteix mitjançant:
-
Planificació i implementació de processos basats en els objectius estratègics i programes de desenvolupament de lorganització.
-
Anàlisi dels criteris i desenvolupament d'accions de millora en el nivell de cada procés.
-
Integració i implementació d'accions per abordar riscos i oportunitats en els processos del SGI.
L´organització realitza regularment:
-
Activitats de protecció ambiental, inclosa la prevenció de la contaminació, la preservació dels recursos naturals, la minimització de deixalles per millorar l'exercici ambiental.
-
Garantir condicions de treball segures i saludables per prevenir lesions professionals i malalties; es duu a terme ladaptació del treball, lorganització del treball i lentorn laboral a les necessitats dels empleats
-
Eliminació de perills i reducció de riscos de seguretat i salut en el treball.
-
Definició d'obligacions de compliment; garantir el compliment de les accions d‟obligació de compliment; implementació, avaluació i no conformitat.
Les accions per abordar els riscos i les oportunitats de seguretat i salut en el treball estan estructurades i són part del procés de presa de decisions. L'efectivitat de les accions per abordar els riscos i les oportunitats es basa en el compromís de lideratge a tots els nivells de l'Organització.
El desenvolupament del sistema de seguretat de la informació, inclosa la protecció de la informàtica i els sistemes dinformació, és lobjectiu estratègic de lOrganització.
Grup PHOENIX crea l'entorn per augmentar la competència dels empleats i la seva formació. El control del coneixement organitzacional és un recurs i un factor de l‟efectivitat del SGI.
Els empleats són conscients de la responsabilitat personal de la qualitat del 'Servei', dels indicadors de qualitat, ambientals i de seguretat i salut, així com de la capacitat de complir amb les obligacions de compliment de tots els requisits de la informació documentada interna i externa rellevant.
Els responsables de Grup PHOENIX són líders i garants del compliment dels requisits legals i les normes internacionals.
Així mateix, hem implantat una política COVID-19, que inclou un pla de contingència per als serveis prestats per mitjà de Vigilants de Seguretat i Auxiliars de serveis, amb l'objectiu de garantir que durant un episodi pandèmic, aquest tipus de serveis es facin complint amb els estendards mínims establert pel Grup PHOENIX, i preservant la seguretat de les instal·lacions dels clients.
Grup PHOENIX ha realitzat i engegat un pla de contingència davant la pandèmia, per tal de garantir la salut dels nostres treballadors.
Hem definit serveis mínims, en funció dels 5 nivells d'alerta que l'epidèmia de COVID-19 provoqui: del 0 al 100% en funció del lloc i la criticitat, supeditats a la disponibilitat de Vigilants de Seguretat i Auxiliars de serveis, a causa del absentisme per IT, risc de contagi i al tancament de voluntari de la instal·lació per part del client:
-
Nivell 0 Risc no apreciable
-
Nivell 1 Risc baix
-
Nivell 2 Risc mitjà
-
Nivell 3 Risc alt
-
Nivell 4 Risc molt alt
Hem establert un mecanisme de comunicació d'informació positiva per a empleats, clients i proveïdors, i crear documents de comunicació estandarditzats. Aquesta política defineix el contingut de les nostres activitats i es comunica a tots els empleats de l'organització i les parts interessades: accionistes, proveïdors, socis, clients, governs i la societat.